Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się

    • Offline
    • Oklaski: 2

    Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3727

    Witam forum bardzo dobrze się rozwija, jest bardzo wielu użytkowników, stworzyłem ten post aby każdy kto chce wpisał skąd jest, czym się zajmuję.

    Niektórzy mają w profilu to napisane, lecz nieliczni i dużo przęglądania.
    • Offline
    • Oklaski: 2

    Odp:Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3728

    Więc zaczynam :-)


    Mam na Imię Piotr i mieszkam koło jasła (woj.podkarpackie).
    Bywam czasem w Krakowie gdyż tam studiuję zaocznie a w tygodniu pracuję w swojej gminie.

    Kto następny ...?<br><br>Edytowany przez: riko_2, w: 2008/05/15 20:13
  • Odp:Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3730

    Piotrek.
    Pochodze z Sandomierza.(skraj świętokrzyskiego)
    Obecnie studiuję w Warszawie (jeszcze dwa miesiące) i tu najwięcej czasu spędzam. A co potem?? Czas pokaże, bo mam 1000 mysli naraz:)

    Dzieki za ten waek, łatwije będzie nam odszukac krajanów.
    • Offline
    • Oklaski: 2

    Odp:Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3736

    A co Piotrze studiujesz?
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3744

    Na imie mam Robert. Mieszkam w Gorzycach (woj. śląskie). Aktualnie maturzysta :) a później może studia na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.
    • Offline
    • Oklaski: 46
    --
    Numizmatyczne pozdrowienia
    Bartosz Błądek
    Zobacz! Jesteśmy na Facebook.

    Odp:Skąd jesteśmy, coś o Sobie, poznajmy się 15 lat, 10 miesięcy temu #3748