Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: proszę o radę

    • Offline
    • Oklaski: 0

    proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez rrustico. #11464

    witam dostałem dziś od cioci 1000 zł z Janem Pawłem II, proszę o poradę bo jestem amatorem początkującym w tej dziedzinie, czy to jest patyna na całości pokryła monetę?
    pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość jestem początkujący, uczę się:)
    S7002600.gif
    • Offline
    • Oklaski: 119
    Nemo est mortalium, qui sapiat omnibus horis
    TPZN nr 46
    forum.tpzn.pl/index.php

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu #11465

    żeby to stwierdzić to musiałbyś zamieścić jej zdjęcie, bo bez tego nikt z nas tego nie oceni
    • Offline
    • Oklaski: 2

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu #11466

    Zdjęcie to podstawa, bez niego stwierdzić się nie da :)
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu #11471

    wiem zapuszczalem ale nie poszlo bo za duze a ja poszedlem i zostawiłem komputer zaraz spróbuje ponownie
    • Offline
    • Oklaski: 2

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu #11472

    Ok :)
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez rrustico. #11473

    mam nadzieje ze pójdzie
    Załączniki:
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez rrustico. #11475

    poszło dodałem w swojej pierwszej wiadomości , żeby nie zasmiecac
    przepraszam z a nieudolnosc:) i teraz słucham
    Załączniki:
    • Offline
    • Oklaski: 119
    Nemo est mortalium, qui sapiat omnibus horis
    TPZN nr 46
    forum.tpzn.pl/index.php

    O:proszę o radę 14 lat, 9 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez borsuk1977. #11476