Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Bezpieczeństwo inwestowania w monety

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Bezpieczeństwo inwestowania w monety 15 lat, 7 miesięcy temu #6828

    Witam,

    Zastanawiam się nad zakupem monet.
    Bardzo mi się podobają, szczególnie srebrne i złote ale..to kosztowne hobby i trochę się boję o bezpieczeństwo zakupu przez allegro.

    Nie znam się na ocenie jakości monet, kupując monetę chciał bym mieć gwarancję, że w przesyłce dotrze ona we właściwym stanie.

    Jakie macie doświadczenia w tej materii, czy częste sa przypadki zagubionych paczek czy wysyłania podróbek?

    I drugie pytanie, czy można też kupić poza allegro monety po cenach z allegro? Przeglądałem ceny sklepów i są one zdecydowanie wyższe niż na allegro...

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za rady :)
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Bezpieczeństwo inwestowania w monety 15 lat, 7 miesięcy temu #6829

    powiedz skad jestes to moze ja ci polece kogos z okolicy albo inny forumowicz. jesli jestes zaintersowany zakupem przez allegro to moge podac ci namiary na sprawdzonego klienta sam u niego kupilem kilkadziesiat monet i nigdy mnie nei zawiodl:)
    pozdrawiam
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Bezpieczeństwo inwestowania w monety 15 lat, 7 miesięcy temu #6838

    mieszkam w Warszawie
    • Offline
    • Oklaski: 46
    --
    Numizmatyczne pozdrowienia
    Bartosz Błądek
    Zobacz! Jesteśmy na Facebook.

    Odp:Bezpieczeństwo inwestowania w monety 15 lat, 7 miesięcy temu #6847

    to kp przez allegro i odbierz monety osoboście - jest wiele sklepów gdzie możesz odebrać monety np.:

    domel103
    wmario
    wcn
    numizmatyka-pl
    coinart_v
    emonety_pl
  • Odp:Bezpieczeństwo inwestowania w monety 15 lat, 7 miesięcy temu #6892

    Witaj