Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
Przeglądasz:
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Skarbiec Mennicy Polskiej - monety

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Skarbiec Mennicy Polskiej - monety 13 lat, 5 miesięcy temu #20129

    witam, jestem początkującym kolekcjonerem. zastanawiają mnie ulotki reklamowe dołączane do gazet z propozycją zakupu monet wydanych przez Skarbiec Mennicy Polskiej.
    czym monety wydawane przez SMP się różnią od monet NBP?
    nakład srebrnych monet SMP są rzędu 16000 - 22000, tematyka raczej też dość ciekawa.

    Warto inwestować pieniądze w te monety, z myślą jakiegoś zysku w przyszłości.

    dzięki za wszelakie odpowiedzi, informacje i proszę o wyrozumiałość :p
    • Offline
    • Oklaski: 119
    Nemo est mortalium, qui sapiat omnibus horis
    TPZN nr 46
    forum.tpzn.pl/index.php

    Odp: Skarbiec Mennicy Polskiej - monety 13 lat, 5 miesięcy temu #20130