Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: 2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ?

    • Offline
    • Oklaski: 0

    2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ? 14 lat, 2 miesięcy temu #15680

    Jestem początkującym zbieraczem, do tej pory kupowałem polskie dwuzłotówki, poszukuję czegoś nowego. Chciałem zapytać gdzie można kupować okolicznościowe 2 euro. Może to i głupie pytanie ale proszę o odpowiedź.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O: 2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ? 14 lat, 2 miesięcy temu #15682

    Z tego co wiem to poszukaj w internetowych sklepach numiznatycznych no i oczywiscie Allegro.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ? 14 lat, 2 miesięcy temu #15725

    A z jakiego państwa najlepiej kupować, które będą w przyszłości dużo warte?
    • Offline
    • Oklaski: 46
    --
    Numizmatyczne pozdrowienia
    Bartosz Błądek
    Zobacz! Jesteśmy na Facebook.

    O:2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ? 14 lat, 2 miesięcy temu #15726

    Tego chyba tak naprawdę nie wie nikt. Trzeba udać się do wróżki.

    A tak na poważnie to jeśli chcesz zainwestować chyba najlepiej skupić się na najrzadszych emisjach albo z ciekawą tematyką.
    • Offline
    • Oklaski: 1
    post tenebras spero lucem

    O:2 EURO - GDZIE KUPOWAĆ? 14 lat, 2 miesięcy temu #15727