Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Patyna na srebnej monecie i jej wpływ na wartość

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Patyna na srebnej monecie i jej wpływ na wartość 14 lat, 7 miesięcy temu #12425

    Witam
    Jestem początkującym kolekcjonerem monet.
    Ostatnio kupiłem srebną monetę. Po otrzymaniu jej okazało się że na krawędziach jest pokryta patyną. Na moja reklamację sprzedający odpowiedział że "Patyna w żadnym stopniu nie wpływa na stan i wartość monety dlatego nie było to w opisie.Jest to proces naturalny"
    Proszę o pomoc czy faktycznie tak jest i czy mam podstawy do reklamacji.
    • Offline
    • Oklaski: -1

    O:Patyna na srebnej monecie i jej wpływ na wartość 14 lat, 7 miesięcy temu #12427

    Patyna to całkowicie naturalny "osad" na monecie, który absolutnie nie wpływa na stan zachowania. Dla większości kolekcjonerów ładna patyna jest ozdobą dla monet.
    • Offline
    • Oklaski: 119
    Nemo est mortalium, qui sapiat omnibus horis
    TPZN nr 46
    forum.tpzn.pl/index.php

    O:Patyna na srebnej monecie i jej wpływ na wartość 14 lat, 7 miesięcy temu #12428

    po pierwsze jaka to była moneta czy zwykłe sreberko czy lustrzanka - różnica jest taka że lustrzanki z patyną nie wyglądają najlepiej, co do reszty to sprzedający miał rację
    • Offline
    • Oklaski: -2

    O:Patyna na srebnej monecie i jej wpływ na wartość 14 lat, 7 miesięcy temu #12429

    Czasami nawet zdarza się tak, że piękna patyna podwyższa wartoś monet i niektórych numizmatów, tych starych, jest naturalnym "certyfikatem" autentyczności.
  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: bartek
Wygenerowano w 0.15 sekundy