Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: cena fischera, a wartość aukcyjna

    • Offline
    • Oklaski: 0

    cena fischera, a wartość aukcyjna 14 lat, 7 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez marta83. #12570

    Hej, właśnie znalazłam kilkanaście monet zbieranych niegdyś przez mojego tatę. Zalogowałam się, aby sprawdzić ich wartość. Cena niektórych z nich jest bardzo wysoka- mowa tu o cenie katalogowej. Natomiast na allegro te same monety są sprzedawane po cenach o wiele niższych. Jestem zupełnie zielona w tym temacie i proszę o odpowiedź o co chodzi z tym katalogiem fishera i podawanymi przez niego cenami..jak sprawdzić wartość monety?
    Z góry dzięki
    Marta
    • Modsog
    • Modsog

    O:cena fischera, a wartość aukcyjna 14 lat, 7 miesięcy temu Ostatnio zmieniany: przez . #12571

    W Fisherze , cytuję: "Ceny podane w katalogu nie mają charakteru oficjalnego, a ich wzajemne relacje mogą być jedynie ułatwieniem przy przeprowadzaniu transakcji wymiennych".
    Znaczy to tyle, że F. podaje "sugerowane" ceny, które raczej nie mają realnego odpowiednika. Jak zauważyłaś na allegro są one znacznie niższe i to właściwie one funkcjonują w rzeczywistości.
    Możesz w zasobach tego internetowego katalogu znaleźć daną monetę i jej wahania cenowe na allegro z kilku ostatnich tygodni/miesięcy.
    EDIT: Jeśli mogę Ci coś doradzić narazie w miarę możliwości wstrzymaj się ze sprzedażą, gdyż branża numizmatyczna znajduje się w 'dołku' więc ceny są jeszcze niższe :D Generalnie teraz opłaca się kupować. Tak więc jeśli czas nie jest dla Ciebie przeszkodą i nie potrzebujesz szybkiej gotówki zachowaj je na lepsze czasy, kiedy będą więcej warte.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:cena fischera, a wartość aukcyjna 14 lat, 7 miesięcy temu #12574