Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: nowa srebrna moneta z nalotem

    • Offline
    • Oklaski: 0

    nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #249

    jestem raczej początkującym kolekcjonerem, a tu już taka nieprzyjemna sytuacja. kupiłem nowe 4 monety w sklepie mennicy na Waliców, mimo ze drożej niż na allegro, ale chciałem mieć pewność, że są w idealnym stanie. jedna z nich (500 rocznica ur. Reja) wydała mi się dziwna - dopiero w dziennym świetle zobaczyłem, że fragmenty rantu i brzegi awersu są lekko zabrązowione, tak jakby zardzewiały,ale to przeciż srebro, a nie stal?? czy po kilku tygodniach od zakupu wymienią mi na nową?? bo chyba nie ma sensu jej wyjmować z kapsla i czyścić? poradźcie co robić.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #250

    Jeśli masz paragon to reklamuj!Pozdrawiam
    • warszawa_24
    • warszawa_24

    Odp:nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #252

    Moj gierymski tez ma takie naloty.Co to takiego?
    • Offline
    • Oklaski: 1

    Odp:nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #261

    Patyna jest czymś naturalnym i nie należy jej niczym czyścić!!
    Nie wpływa także negatywnie na ocenę np w gradingu.
    Mam kilka starszych sreberek zupełnie brązowych i mają PR70!!
    Ładna patyna na monecie u znawców tematu jest nawet zaletą i może wpłynąć że moneta jest jeszcze więcej warta!!
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #272

    no właśnie tego się... obawiałem??? teraz już oczywiście zupełnie nie wiem co robić... może kupię drugą monetę? :)
    • warszawa_24
    • warszawa_24

    Odp:nowa srebrna moneta z nalotem 16 lat, 4 miesięcy temu #273