Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Kanei - Tsuho 150 rocznica dyplomatycznych stosunk

    • rambix
    • rambix

    Kanei - Tsuho 150 rocznica dyplomatycznych stosunk 16 lat, 1 miesiąc temu #1922

    Witam.

    Jestem początkującym numizmatykiem, choc przyznam szczerze moje oczy skierowały sie w tę stronę chęcią szybkiego zarobku, wykupiłem nawet abonament na 2009 oraz na 2008 od kwietnia.

    Obecnie ostygłem i wiem że kasy to raczej nie zrobię, ale uświadomiłem sobie, że tak poza samym zarobkiem to te monety cholernie mi sie podbają i po prostu pragne je mieć, ale konkretnie to mam pytanie odnośnie monety:
    Kanei - Tsuho 150 rocznica dyplomatycznych stosunków Japonia - Francja, czy cena 136 zł to rozsądna cena?

    Pozdrawiam
    Temat został zablokowany.
    • Offline
    • Oklaski: 46
    --
    Numizmatyczne pozdrowienia
    Bartosz Błądek
    Zobacz! Jesteśmy na Facebook.

    Odp:Kanei - Tsuho 150 rocznica dyplomatycznych sto 16 lat, 1 miesiąc temu #1926

    a jak to na allegro chodzi?
    Temat został zablokowany.
  • Odp:Kanei - Tsuho 150 rocznica dyplomatycznych stosunk 16 lat, 1 miesiąc temu #1927

    Jak najbardziej z tego co dobrze wyliczyłem to poniżej emisyjnej bo emisyjna wynosi 45euro.
    ps. zapraszamy o Francji dyskutujemy tutaj

    www.katalogmonet.pl/index.php?option=com...amp;amp;limitstart=6

    www.katalogmonet.pl/index.php?option=com...mp;amp;limitstart=18

    Poczytaj te wątki, jako inwestycja warto zainteresowac się seriami HIstoria transportu i zabytki, które sa jeszcze w rozsądnej cenie a niektóre już swoje lata mają. Poza tym jeszcze Mur chiński jest warty uwagi.