Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: bezpieczeństwo monet

    • Offline
    • Oklaski: 0

    bezpieczeństwo monet 14 lat, 5 miesięcy temu #13504

    witam
    chciałem się kogoś zapytać o taką sprawę......
    jestem początkującym w kategorii zbierania monet i chciałem się zapytać jak kiedyś tam uzbieram sobie tych monet więcej to jak je najlepiej przechowywać, nie chodzi mi tu o kapsle czy jakieś pudełka tylko trzymanie większych pieniędzy w domu wydaje się średnio rozsądne,,,, co najlepiej w takiej sytuacji zrobić pozdro
    • Offline
    • Oklaski: 151
    Numizmatyka uczy czytac znaki czasu.

    O:bezpieczeństwo monet 14 lat, 5 miesięcy temu #13505

    moze skrzynka bankowa albo jakis sejf zakupic ;)
    a najlepiej to poprostu rozsadnie schowac w domu nie wszystko w jednym miejscu tylko jakos podzielic zbior nawet gdyby ktos dokonal wlamania to jest szansa ze wszystkiego nie znajdzie.
    radze nie chwalic sie zbiorami i byc rozsadnym.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:bezpieczeństwo monet 14 lat, 5 miesięcy temu #13506

    Wiadomo, że najbezpieczniej trzymać monety cenne i rzadki w skrytkach bankowych, lecz utrudnia to prezentacje i zachwycanie sie monetami. Według mnie najważniejszy powód zbierania monet. ;)
    Jeśli ktoś ma już wiele wartą kolekcją można pomyśleć o kasie pancernej lub sefie, co wydaje sie najrozsądzniejszym rozwniązaniem. Oczywiście mowią w tym momencie o bardzo bogatych zbiorach warta wiecęj niż kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    Ja osobiście trzymam wszystkie monety w dwoch szufladach w komodzie i jakoś nie widzę potrzeby zabezpieczania ich.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    O:bezpieczeństwo monet 14 lat, 5 miesięcy temu #13509

    Dzięki za wypowiedzenie się na ten temat pozdro dla wszystkich :)
  • Strona:
  • 1