Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Kto mi pomoże.PILNE

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Kto mi pomoże.PILNE 16 lat, 1 miesiąc temu #2571

    Witam Jestem laikiem w kolekcjonowaniu monet i mam problem.Od kilu miesięcy kupuje monety z mennic które to manety przychodzą za pobraniem.Są to monety złote,srebrne i pozłacane oraz repliki.Błagam -proszę o odpowiedz czy warto zbierać te kolekcje(małe nakłady).To są jednak koszta nie małe.Pozdrawiam.
  • Odp:Kto mi pomoże.PILNE 16 lat, 1 miesiąc temu #2589

    PO pierwsze nie ten dział. Po drugie jakie monety z jakich mennic?
    Temat przerzucam do prawidłowego działu.
    ps. zbierac zawsze warto, ale pytanie teraz czy jako kolekcja czy inwestycja.

    ps2 na przyszłośc przed zakupem monet warto co nieco o nich poczytac<br><br>Edytowany przez: Piotr_k84, w: 2008/04/10 22:49
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Kto mi pomoże.PILNE 16 lat, 1 miesiąc temu #2600

    Witam.A gdzie mnie przerzucono i w jakim jestem dziale.Napisze więcej o moich monetach póżniej.Dziękuje za miłą odpowiedz .A i tak nie wiem co robić.Monety dostaję z Skarbnicy Narodowej.Pozdrawiam.Zofia
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Kto mi pomoże.PILNE 16 lat, 1 miesiąc temu #2603

    ptaszynska napisał:
    Witam.A gdzie mnie przerzucono i w jakim jestem dziale.Napisze więcej o moich monetach póżniej.Dziękuje za miłą odpowiedz .A i tak nie wiem co robić.Monety dostaję z Skarbnicy Narodowej.Pozdrawiam.Zofia


    to tylko Ci współczuć... jak wszystkim, którzy dali się nabrać Skarbnicy Narodowej... nazwa pięknie brzmi a nie mają nic wspólnego z naszym Narodem...