Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
Przeglądasz:
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Prośba o pomoc - jestem początkujący

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Prośba o pomoc - jestem początkujący 16 lat, 1 miesiąc temu #1756

    Witam wszystkich tu zgromadzonych na forum. Jestem nowym użytkownikiem tego forum jak i początkującym numizmatykiem. Mam takie pytanko, bo trochę się w tym wszystkim gubię jak czytam te wątki. Otóż chodzi mi o to czy warto np. zainwestować w Sybiraków czy lepiej poczekać i kupić 65. rocznice Powstania w Getcie Warszawskim. Przyznam, że trochę się podekscytowałem tym jaką cenę osiągną Sokół Wędrowny i bardzo chciałbym sprobować swoich sił w tej dziedzinie. Myślę, że moje zainteresowanie spowodowane jest chęcią zarobienia pieniędzy, ale zauważyłem, że z każdą chwilą poświęconą na przeczytanie jakiegoś artykułu numizmatyka zaczyna mnie coraz bardziej wciągać. Więc uogólniając proszę o jakieś wskazówki oraz podpowiedzi.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.
    Gorąco pozdrawiam.<br><br>Edytowany przez: neo_pl, w: 2008/03/07 21:05
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Prośba o pomoc - jestem początkujący 16 lat, 1 miesiąc temu #1757

    allo
    rok 2008 nadaje sie do kolekcji nie do inwestycji ;) jesli masz duzo floty zainwestuj w monety z lat poprzednich.A w jakie to poszukaj na forum ;)

    pozdtawiam!
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Prośba o pomoc - jestem początkujący 16 lat, 1 miesiąc temu #1758