Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
Przeglądasz:
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Prośba o pomoc - jestem początkujący

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Prośba o pomoc - jestem początkujący 15 lat, 11 miesięcy temu #3841

    Nie czepiam się sformułowań ale jest takich (sformułowań)i podobnych na tym forum mnóstwo, zastanawiam się więc ilu jest tak naprawdę miłośników numizmatyki, a ilu szuka tylko łatwego zarobku.
    Moim zdaniem zbyt łatwego, bo tak szybko jak się zaczął tak szybko skończył i nie żal mi tych którzy umoczyli, mają nauczkę.
    Polecam początkującym zbieraczom bliższe zapoznanie się z tematem numizmatycznym, to naprawdę wciąga.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Prośba o pomoc - jestem początkujący 15 lat, 11 miesięcy temu #3853

    Witam Nowych użytkowników wśród nas...

    napiszę o moich spostrzeżeniach i przemyśleniach...

    ja obstawiam... i raczej się nie mylę... że amatorów Kolekcjonerów i miłośników numizmatyki jest ułamek procenta... niestety większa reszta kupując już liczy zyski... szukają i dopytują się czy i ile da się z tego kasy wyciągnąć...