Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup

Polecamy

skup monet
skup monet
Numizmatyka
Sklep numizmatyczny
Monety
monety skup
Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
Przeglądasz:
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Obiegówki PRL

    • Offline
    • Oklaski: 0

    Obiegówki PRL 15 lat, 11 miesięcy temu #3546

    Witam wszystkich. Mam pytanie otóż posiadam w domu dosyć sporo monet obiegowych PRL(będzie tego kilka kilogramów). Może ktoś z was mi pomoże gdyż nie mam zielonego pojęcia które roczniki monet są atrakcyjne pod względem ceny? Nie znam się na monetach PRL więc proszę was o radę. Z góry dzięki
  • Odp:Obiegówki PRL 15 lat, 11 miesięcy temu #3550

    Po pierwsze w przypadku obiegówek PRLu kluczowe znaczenie odgrywa stan, jesli jest to stan menniczy to blaszka moze osiągac wysokie ceny, czasem bardzo wysokie. Nawet neiwielki defekt powoduje, ze cena drastycznie spada i neiwiele brakuje aby stałą się tzw złomem.

    Które rocznikie są cenne, oj duzo ich jest, większośc to te pochodzące z pocżatku okresu PRL.

    Umieściłeś to w dziale inwestycje jako, że chesz dowiedziec się w któe zainwestowac? Czy moze pzrenieśc wątek do Monety Polskie?<br><br>Edytowany przez: Piotr_k84, w: 2008/05/11 22:14
  • Odp:Obiegówki PRL 15 lat, 11 miesięcy temu #3623

    Przepraszam, zę jeden po drugim, ale kij.

    Jesli miałbym poleciic jakas blaskze obiegową jako inwestycję z okresu PRL to bezapelacyjnnie poleciłbym Mieszko i Dąbrówka 100zł. jest to wprawdzie okolicznościówka, ale prawie:). Nakąłd bardzo mały, a wizerunek, cóż dla mnie jedna z najpiekniejszych monet XX polskiego.
    • Offline
    • Oklaski: 0

    Odp:Obiegówki PRL 15 lat, 11 miesięcy temu #3628

    popieram... nabyłem po znajomości kilkanaście sztuk w dobrej cenie plus 5 sztuk prób :)... niech sobie spokojnie leżą i jak córka dorośnie to je dostanie... np za 20 lat :)
  • Odp:Obiegówki PRL 15 lat, 11 miesięcy temu #3639